Neleri izledim?

 Bu filmi nasıl kaçımışım anlayamadım. Sanıyorum afişi görüp açıklamalrı okuyunca basit bir aşk filmi zannederek haksızlık etmişim.Beatles şarkılarıyla yola çıkarak kurgulanmış bir aşk hikâyesi ekseninde, sistem ve savaş karşıtlığı üzerine kurulmuş bir müzikal aslında. (Vietnam Savaşı dönemi)Benim gibi müzikallerle arası pek iyi olmayan biri için bile izlemesi oldukça keyifli bir film."Dancer in the Dark" ve "Evita"dan sonra
keyifle izledigim üçüncü müzikal diyebilirim. Kimi yerlerde müzikle baslayan fantastik ögeler hikâyeye çok ayri bir boyut katmis, dans koreografileri oldukça güzel, bir rüyaya dalar gibi izlemeye devam ediyorsunuz. Pek çok kaybeden var hikâyede, naif bir sekilde ele alinmis yeralti diyebiliriz. Yönetmen Julie Taymor, Frida'dan hatirlarsiniz. Bono  ve kısacık da olsa Salma Hayek, filmin bonusları...

En beğendiğim sahneler aşağıda...(Bir de sualtında dans sahnesi var, henüz bulamadım...)







Fazlasıyla vasat bir film. Üstelik tesadüfler fazlasıyla havada kalmış. Tesadüf görmek isteyenlere "Paramparça Aşklar ve Köpekler" filmini izlemelerini öneririm.









Sürükleyici bir hikâye ve başarılı bir kurgu.




Yorumlar

Popüler Yayınlar