Yolanda Be Cool & DCUP - We No Speak Americano

Nedendir bilmem, bu şarkıyı dinlerken kendimi kocaman renkli bir sarmalı izliyor gibi hissediyorum. Hani çizgi filmlerde olur ya, bir süre sonra gözbebekleri de aynı sarmala eşlik etmeye başlar ve yuvalarından fırlamamak için zor dururlar.Ritme öyle kaptırıyorsunuz ki şarkıyı dinlerken...Kliplerden fazla haberdar olan biri değilim, o nedenle aşağıdaki klibi yeni izledim. Eğlenceli olmuş. Sessiz sinema filmi ve Chaplinvari hikaye ve karakterler bu karnaval havasına çok yakışmış, eğlendim...



Yolanda Be Cool and Dcup - We No Speak Americano (Official)




Bir de böyle bir versiyonuna denk geldim geçen gün internette. Ellerle yapılmış muhteşem bir şov. Kadın ve erkeğin ifadesiz yüzleri ve senkronize eller ilgiyi hiç kaybettirmeden sonuna kadar izletiyor. Efendim bu iki zat-ı muhterem İrlandalı dansçılarmış. Suzanne Cleary ve Peter Harding... Burada elleriyle müthiş bir ritim ve senkronizasyon tutturduklarına bakmayın, bütün bütün dans ettiklerinde de aynen böyleler. Bu sevimli ikili yeteneğin, şıklığın ve dengenin danseden çifti olarak adlandırılıyorlarmı. Diğer şovlarını da izleyin derim. Up & Over It !

Popüler Yayınlar