Kendi halinde bir atmosferi olan yarı eğlenceli- yarı hüzünlü bir film. (Benim için özel olmasını sağlayan bazı başka yönleri de var)Scrubs'tan sevdiğim Zach Braff yazıp yönettiği için merak etmiştim. İzlenebilir.En iyi kısmı müzkleriydi sanırım. Coldplay Beautiful world ile başlayınca film, zaten gönlümü en başında fethetmiş oldu. En iyi sahnelerden biri, kahramanın bir komşusunun diktiği gömlekti, annesinin odasının duvar kağıdıyla aynı :))

 Çok eğlenceli ya da zekice gelmedi bana ama izlenebilir.
Bizim topluma "No man" daha çok uyardı diye düşünüyorum. Çünkü bizde her şeye hayır diyen kişiliklerden çok, başkaları için kendinden ödün verip "evet" diyen  kişiler daha çok. İzlerken eğlendim. EN sonunda kızla asfalt yolda özel kıyafetlerle  yaptıkları kayak merak uyandırıcı.








Çok eğlenmedim, izlenmese de olur...

Popüler Yayınlar